Calling Rickard and other swedes

Daniel Wikdahl mpj95wid at MC.HIK.SE
Wed Apr 10 14:12:57 EDT 1996

Hi
this is for swedes only... ;-)=20

Vart har du tagit vaegen Rickard fran Huddinge?

Har du sjabblat bort min adress?

Det vore kul om du mailade mig din adress -det var ngt jag hade taenkt att=
=20
fraga dig om som jag helt har gloemt bort nu av ngn dunkel anledning, men=20
det var vael antagligen inget viktigt...

Detta gaeller alla svenskar: Jag laeser medieproduktion pa hoegskolan, och=
=20
jag har
tillgang till videoutrustningar som tar sa gott som alla=20
(amatoer/professionella/europeiska/amerikanska) system ni kan taenkas kaenna=
=20
till (utom moejligtvis Video 2000 da... ).
Jag kopierar gladeligen videoboots och dylikt foer er (gratis) salaenge det=
=20
sker i en liten skala.

MVH     -Daniel

-

"Jag har en papegoja -s=E5 jag best=E4mmer" (Rickard Fuchs)

Daniel Wikdahl
Kaptensgatan 2a
392 36 KALMAR
0480-245 11